duminică, 2 martie 2014

O poveste de dragoste minunata.Incredibil de frumoasa

Au trecut aproape 6 luni de cand sufletul meu pereche a fost luat de langa mine...am fost si suntem departe unul de celalalt, dar dragostea dintre noi s-a maturizat atat de mult incat simt pe zi ce trece ca-mi cresc aripi... Ma simt un inger fericit care si-a gasit in sfarsit RAIUL...
Mi-e atat de dor...dar rezist...rezist pentru EL...pentru a-i putea da putere si curaj sa mearga mai departe si sa nu se inece in Marea asta obscura..plina de obstacole...
Simt ca ce avem azi ...vom avea si maine...Nu e ceva trecator... 
Il vreau pentru totdeauna, caci e singurul care ma intelege si ma sprijina indiferent de ceas...de anotimp...de vreme...de stare...Il simt prezent cu toate ca e departe. Il vad zambind, cu toate ca asta e doar in vis...il iubesc si asta e o realitate!!!
...Poate ca e singurul lucru de care sunt 100% sigura si nu mi-e rusine sa recunosc....
Justin... imi redai libertatea, credinta, speranta si dorinta de a incepe o noua zi....si asta numai alaturi de tine...
"Lupt pentru ca lupti....luptam impreuna pentru un ideal ce il sit aproape implinit!"
Esti tot ce am nevoie...Soarele ce-mi lumineaza dimineata...si sufletul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu