duminică, 2 martie 2014

Scrisori de dragoste scrise de mine

Pentru o clipă am crezut că ne-am maturizat, că putem trece peste acele lucruri care ne-au furat visele, că putem găsi în această trecere câteva clipe si pentru noi dar m-am înselat! Ce ne împiedică să ne comportăm asa cum simtim, să dăm lepădăm masca artificială care desparte si să găsim câteva clipe de intimitate, să depănăm amintiri…
Nu putem trăi numai din amintiri! Oricât de frumoase, oricât de multe amintirile nu înlocuiesc realitatea. De fapt tu vrei să-ti conservi pe de o parte mediu tău departe de orice ar putea să deranjeze si pe de altă parte să spui „păduri ce-ar fi putut să fie”…Ce-ar fi putut să fie si nu a fost, cine te-a obligat să faci ceva ce nu ti-ai dorit? Poate că ceea ce ne-am dorit fiecare nu era compatibil cu ceea ce am dorit noi sau cu ceea ce se putea, poate că fiecare a cedat ceva din sperante si rezultatul a fost acesta – o lungă perioadă de tăcere…
Nu mai există aceleasi sentimente din partea ta, te-ai consolat prea repede cu gândul renuntării la luptă si flacăra aprinsă în tine atunci a rămas o desartă mocnire ascunsă.
Eu nu m-am putut niciodată consola cu ideea că s-a terminat, că sentimentelor le poti pune stavilă astfel încât acestea să piară în neant.
Ce mi-as dori eu? Ce-as putea să-mi doresc asa încât simtămintele acestea să nu rănească altele mai presus de mine, ale fiintelor născute din fiinta mea, sau cele care atunci când pentru eram în genunchi m-au consolat cu sentimentele lor.
Gresesti când gândesti sau când înfăptuiesti, sau amândouă sunt la fel de rele? Am înfăptuit ambele păcate, am gândit că putem din când în când să ne întâlnim să vorbim, că pasii mei vor merge lângă ai tăi pe aleile aceluiasi parc, că putem dansa un dans care nu l-am dansat niciodată sau că din nou facem dragoste asa cum nu am făcut niciodată. Ne-am întâlnit asa cum nu am mai făcut de mult si am povestit!
Stiu că intrăm în contradictie dar rândurile de mai sus reprezintă ceea ce simt eu, ceea ce îmi doresc eu să se întâmple. Muzica aceea incredibilă a sentimentelor îmi umple sufletul de fericire asteptând o chemare venită de departe…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu