duminică, 2 martie 2014

Scrisoare de dragoste scrisa de el pentru ea

Iubita mea de cate ori n-am incercat sa-ti marturisesc ceea ce simt eu pentru tine dar de fiecare data imi pierdeam curajul.
As vrea sa sti ca te iubesc mai mult decat orice pe lumea aceasta.As renunta la viata mea pentru ca tu sa fi fericita o zi, as inneca lumea intraga cu lacrimile mele si daca as putea ti-as aduce chiar si luna de pe cer in dar.Insa tu sti ca eu as face orice pentru tine si chiar daca tu vei vrea sa fi cu latul eu te voi intelege pentru ca te iubesc iar fericirea mea este tot ce conteaza pentru mine.
Ori de cate ori ma duc seara la culcare un singur lucru imi doresc si acela este ca tu sa intalnesti pe cineva sa te faca fericita asa cum eu nu voi putea niciodata, sa te iubeasca mai mult decat orice pe lumea aceasta,si mereu sa fie alaturi de tine in toate momentele de fericire dar mai ales in cele de tristete.
Iubirea mea pentru tine nu se va sfarsi decat atunci cand un pictor orb va reusi sa picteze pe sunetul unei petale de
trandafir cazuta pe o masa de cristal, dar chiar si atunci eu inca te voi iubi.Ori de cate ori te sun si imi raspunzi la telefon inima incepe sa bata din ce in ce mai mult si ori de cate ori te vad ma indragostesc din nou de tine.
Chiar daca uneori probabil ca te-am mai suparat sau nu am fost alaturi de tine atunci cand trebuia sau te-am suparat chiar si un pic eu imi cer iertare petru totul deoarece n-as suporta sa te vad vreodata trista. Vreau sa sti ca indiferent pe cine va alege inima ta din lume sa-l iubeasca atata timp cat tu vei fi fericita inima mea va fi mereu linistita.
TE IUBESC FOARTE MULT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu